14 november

Godmorgon! (förmiddag?)

Iallafall! Jag blev väckt vid tolv av att Dennis ringde, gud vad trött jag var! Han tvingade mig att stiga upp ur sängen så att jag inte skulle somna om och sova bort hela dagen, även fast det hade vart väldigt skönt.. men det är onödigt att sova mer än nödvändigt för man måste ju ha ett liv också, eller hur? =D Iallafall, jag klev upp ur sängen och hoppade in i duschen så nu är jag ren och fräsch like always! Ska ta bussen som går kvart över snart. Jag orkar inte fixa mig hemma eftersom att det inte riktigt finns tid till det, så jag ska bara sätta upp mitt hår i en bulle och sedan åka hem till sita och fixa mig hos henne. Senare ska vi ta tåget till mullsjö och träffa Dennis med flera.

Vad har ni för planer idag? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback