MED MIKAELA

Tjenare.

Skolan idag var bra, först var det eget arbete där jag jobbade med uppsatsen om robotar som ska vara klar nästa tisdag. Sedan var det en och en halvtimmes hål då jag, Mikaela och Sita var ute. Sedan var det livskunskap som vi hade sexualkunskap på. ;) haha, det var grymt roligt. Sedan var det dansprofil som iallafall jag och Mikaela var med på. Sedan tog hon och jag bussen hem till mig, åt och sedan cyklade vi till stallet, Mikaela red Eliot på ridbanan och det gick jätte bra först men sedan blev han extremt pigg så Mikaela fick smaka sand. ;) Stackaren har ont i ryggen, hoppas det går över! ♥

Tänkte blogga när jag kom hem från skolan, men internet laggade då som vanligt, piss!

Nu sitter jag och Mikaela vid hennes msn och hon snackar med Johan i telefon, ;) hörs senare!

MIkaela! för ett tag sedan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback