30 maj



Det har jag iallafall gjort, jag somnade ungefär vid halv ett igår vid tvn, så jag fick gå upp till sängen.. Sedan vaknade jag för en halvtimme sedan av att det var skitvarmt i rummet, och jag fick ett sms.

Idag händer det grejjor! :D Först och främst ska jag och Sita äta frukost och sedan ska vi till stallet, jag ska rida på ridbanan och rida dressyr/bomträning. Sita får vara min betjänt och hjälpa mig. ;) Ikväll blir det partyparty! Rix fm festival och sedan ungdomsdisco till klockan ett.



Bara för att mitt internet på denna cp datorn har segat som fan så har det tatt 35min för detta inlägg att bli klart. Men nu ska jag och Sita iallafall gå ner och äta frukost och sätta oss i solen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback