shopping

Vilken dag! SO prov började dagen med, sedan svenska med vikarie så vi gjorde inte ett skit på lektionen, satt och imiterade djur och jag var bäst på att göra get/får ljudet. Haha! Sen var det lunch, sedan matte som jag faktiskt jobbade på, sedan som sista lektion hade vi idrott och jag var ombytt ;) Sedan åkte jag och Sita direkt till jönköping och gick på Jönköpings marknad. Var hur mycket folk som helst! Köpte iallafall en t-shirt på JC, ett lång linne på Ginatricot och en navelpiercing på ett stånd.

T-shirt från JC

Långt linne från Ginatricot


Navelpiercing, Playboy. ;)


Efter att vi vart där i ca två timmar så tog vi bussen hem till mig och satte oss och slappade vid datorn, åt tacos osv.

Nu ska vi iallafall dra iväg till stallet och ta en kvällsrunda i det varma och fina vädret, hörs senare ikväll och pussar!

Kommentarer
Postat av: frida

Heej. Fin blogg. allt bra?

du får gärn premurera på min blogg. : )

2009-05-29 @ 21:51:08
URL: http://nilssonfridasmile.blogg.se/
Postat av: frida

jodu det är bra. : ) Japp du är tillagd på min lista. :)

2009-05-29 @ 23:06:17
URL: http://nilssonfridasmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback