pluggar..

Hemma igen. Det gick jätte bra att träna, tränade fram-baksida armar/ben, magen, sidorna av magen. Det gjorde sjukt ont men det var skönt efteråt. :D Åkte hem till Sita en stund efter och vi slöade framför tvn, haha. Sedan blev jag hämtad av Magnus och fick skjuts hem. Sitter nu och råpluggar till SO provet imorgon om judendom. Varför är det så nödvändigt egentligen? Ahja, vill iallafall bli godkänd, ett VG skulle inte vara fel heller.. så plugga måste man ju. Efter jag pluggat en stund ska jag till stallet och rida. Anmälde mig nyss till en dressyrtävling den 6 juni. LC:2, första utetävlingen. Sedan den 7 juni blir det tävling på JFK och det blir första hopptävling ute. Annars har det bara vart på ridskolan hemma som man tävlat lite, haha. Min ponny är inte så gammal heller, precis kommit igång, det är därför. =)

Hörs efter jag vart i stallet, ungefär klockan nio. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback