NO lektion.

10.15 Idrott
12.30 Spanska
13.20 Matte
14.00 NO

Glömde idrottskläder, (ovanligt) men jag var med iallafall, var inte särskilt ansträngande. Spanskan var sådär, haha halva klassen var borta och typ fyra stycken hade redovisning i ett annat rum, så dom som var på lektionen gjorde något helt annat. Jag och Sita snackade om allt och ingenting. ;) Och Sanna flummade med oss också. Killarna i våran spanskagrupp är lite speciella, typ satte upp en lapp där det stod "dra åt helvete" på dörren som läraren såg också.. haha! På matten gjorde vi A-provet och det gick jätte bra och det var lätt, och jag är ju duktig på matte så det gick nog bra. ;) Sitter på NO lektion nu, vi ska sluta om tio minuter för alla lärare har blivit bortbjudna på middag. Så jag slutar 14.20 istället för 15.20, underbart! Vi sitter i datasalen nu och ska ta ut fakta om robotar, men jag sitter och bloggar som vanligt iställlet, jag kan lika gärna skriva ut fakta hemma. ;)

Jag tycker att robotar är läskiga :(


När vi slutar (om 7min) så ska jag och Sita till Jönköping, jag ska visa henne parkeringshuset. ;) (på bilden)


Sen ska vi ta bussen hem till mig och rida. Sen ska jag till allianskyrkan klockan 18.00 och prova konfirmationsklänning!

Hörs senare, puss!


Kommentarer
Postat av: rebecka

Gött att sluta tidigare. Jo då det är bara bra med mig. sj då :)?

2009-05-05 @ 16:07:38
URL: http://rebeckahjerpe.blogg.se/
Postat av: melina

Läs och kommentera min blogg tack (a)

2009-05-05 @ 16:57:33
URL: http://porrunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback