herkules, the coolest rabbit

Hemma igen. Det gick jätte bra att jobba och de två som jag jobbade med idag var jätte trevliga! =) Dom bjöd på räkmacka, glass och en massa annat, haha.

Jag ska snart stoppa i min en alvedon.. har sån jäkla mensvärk, haha.. Sen ska jag mysa lite med mina kaniner sedan åker jag till stallet igen, jag red ju inte imorse eftersom jag inte hann. Åkte iallafall dit och tog av honom flugtäcket, så jag ska rida honom lite senare.

Nu ska jag fortsätta mysa med mina kaniner, hörs snart! =)

Min snart 5åriga gamla kompis.

Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: Det är bra med mig me :D



Vad händer idag då? =)

2009-05-24 @ 16:06:37
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback