dagens..

Dagens vill ha: helg, sommarlov!
Dagens klädsel: Svart linne, tjockarmad med luva, stentvättade jeansleggins och ett grått linne över. (som kjol) och skinnjacka.
Dagens frisyr: ofixat, plattat. (men blev lockit sen pga regnet..)
Dagens smink: Mascara och pyttelite foundation.
Dagens händelse: När jag och Sita hittade på bus i skogen, "Sita och Thess på äventyr" HAHAHA.
Dagens låt: Hm, ingen. Lyssnade inte på musik idag!
Dagens planer: Det är kväll nu.. haha, men annars ingenting.
Dagens saknad: Daniel och Sita. Mina älsklingar!
Dagens dummaste: Mitt hår..
Dagens sjuka: När Daniels mamma sa något fruktansvärt kul i bilen som jag och Sita skrattade åt i timmar.
Dagens drog: SITA!
Dagens roligaste: Det Daniels mamma sa i bilen.
Dagens favorit: Daniels klädstil *dreeggel..*
Dagens köp: Hm, två klubbor, fem melontuggumin och en halvliters fanta. Sedan mat på Max.
Dagens godis: Klubba.
Dagens humör: Busig och glad!
Dagens ord: SKRUTTEBANGBANG! Som Daniels mamma sa i bilen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback