27 maj

Godmorgon! *GÄÄÄÄÄSP*

Okej idag är jag som vanligt, död på morgonen. Ville bara snooza.. i typ tre timmar.. men jag sparkade upp mig själv och tog en iskall dusch, konstigt nog hjälpte inte det. Får väl äta frukost och får se om jag vaknar efter det.. Börjar 8.20 idag iallafall.

Hur är det med er denna morgon då? =)

Om ni inte är glada så kan jag ju påpeka att det snart är sommarlov, Vem blir inte glad av att höra det?!

En gammal bild på mig,.


Nu ska jag klä på mig, sitter fortfarande i bara bh. Sen äta frukost och sedan sminka mig. Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Jess

haha, okeh så kan det gå ;D

jo allt ät bra här med! :)

2009-05-28 @ 10:32:50
URL: http://jessljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback