23 maj

Men hejsan!

Alltså, guud jag har inte bloggat.. dåligt av mig.
Nå var och vad har jag gjort istället? Jadu, det kan man fråga sig.. Nej men jag har vart med Sita, Daniel och ridit. Eller mer exakt:

Igår åkte jag och Sita till stan och träffade Daniel och hans kompis. Jag och Sita gick vidare till Din sko men skorna hon ville ha fanns inte. Så vi tog bussen upp till A6 och där köpte jag ett par superfina skor! Bild kommer. Sen blev vi upp hämtade av Magnus som skjutsade hem oss till hålan där jag bor. Jag stack en snabbis till stallet och skrittade på min ponny som först ville ha en liten rodeotur med mig på. Annars gick det bra. Sedan duschade jag och fixade mig och sedan kom Daniel. Tanken var att vi skulle åka till Gränna, men det blev inte riktigt så. Jag, Sita och Daniel åkte och satte oss på en parkbänk vid vätterstranden (Luffigt?) Men det var grymt mysigt. =) Skönt ute och varmt. Sedan strax innan elva åkte jag och Sita hem till henne och sen kollade vi på tv/pratade till klockan fem, då vi somnade.

Idag har jag och Sita baaaraa soovit och slappat. Kollat på film och TV. Fyfan det behövs ibland, och jag har som slarvat med sömnen på sistonde blev inte ledsen av lite vila!

Och nu ska jag till stallet, bloggar när jag kommer tillbaka. Puss!

Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

mmm va gott d såg ut!

det var liseberg och utgång i ett dygn igår/imorse så det blir en lugn lördsag kan jag lova haha :) vad ska du göra då?

2009-05-23 @ 22:02:01
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Carro

Hur går det med din lilla häst? =D

2009-05-23 @ 22:05:17
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback