2 maj.

Ja. Gårdagen var både rolig och hemsk, Daniel sov hos mig, jag hoppade min ponny, Marre kom sedan och vi gjorde iordning oss och gick på Hannah Montana the movie ;) medans Daniel och Sita var med varandra, sen efter filmen gick jag och Marre hem till Daniel, sedan gick vi ut. Kvällen var rolig först, men sedan blev det inte alls roligt. Och jag orkar inte skriva om det, :) Marre åkte iallafall hem vid elva, jag och Sita sov över hos Daniel. Och jag tycker att Daniels mamma är bäst! Hon är så snäll och förstående =D

Imorse vaknade vi, åt frukost och sedan fick vi skjuts av Daniels mamma till Sita, sen tog vi bussen ner till esplanaden och köpte en pizza. Sen tog vi bussen till mig, där vi är nu. Men vi ska strax cykla till ridskolan för jag har stalljour. Hörs senare! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback