15 maj

Usch, idag gick jag upp tidigt, duschade och fixade mig på nolltid, var klar innan bussen gick. HA! Ändå åkte jag med Magnus i bilen och kom kvart över sju till skolan när jag börjar 8.20, jippie. Hann iallafall göra klart SO läxan, svenskaläxan och plugga till omprovet jag ska ha i engelska på måndag. Så det var väl okej iallafall ;)

8.20 SO
10.10 svenska
11.50 matte
13.10 idrott

På SOn jobbade vi bara om judendomen och jag var extremt med på lektionen, seriöst! Hade lämnat både mobilen och MP3n i skåpet, plus poäng till mig ;) Svenskan hade vi läxförhör och repeterade bara det som ska komma på provet. På matten hade jag och Sita superkul, vi var inte ett dugg seriösa och flummade bara bort tiden, haha. Idrotten var jag med på fast jag inte hade kläder, som vanligt, fy thess!
Efter skolan gick jag och Sita till huskvarna marknad och köpte navelpiercingar. Jag köpte två skitfina och dom kommer antagligen upp på bild så fort jag orkar. =) Sita köpte också ett par superfina piercingar. Sedan tog hon och jag bussen till stan, gick till Din sko och Sita köpte ett par UUUURR läckra skor alltså! Räkna med att jag kommer sno dom. ;) Daniel kom också till stan. Vi tog bussen efter ett tag till mig, fick gå direkt till kyrkan eftersom jag skulle ha dramaövning inför konfirmationen på söndag. Jätte seriöst och roligt, haha! Tror jag höll på att pissa ner mig av skratt ibland..

Jag bloggar, Sita och Daniel sitter bakom mig och är allmänt läskiga, uhu. Många i kyrkan trodde dom var tillsammans, ohlalala turturduvor. ;)

Vi ska typ äta snart, sedan ska vi tillbaka till stan, eller vi ska dumpa Daniel för jag och Sita ska hem till henne och ha myyskväll! underbart.

Puss på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback