13 MAJ

Hej!

Igår skola, sedan köpte jag godis på hemmakväll. Sen tog jag bussen till min älsklings Daniel, som jag inte hade träffat på 8 dagar, hemskt!
Vi köpte ben&jerrys, eller han gjorde det. =) och sen kollade vi på film och mys. Tog sista bussen hem sedan och då var jag skit trött! Men jag tänkte att jag skulle blogga iallafall, men så funkade inte internet, greaat.. Så jag gick och la mig istället.

Idag då, börjar 9.10 med eget arbete, sedan håltimme och sedan livskunskap, håltimme och sedan dansprofil. Så det är en slappdag. Efter skolan får vi se vad som händer, jag måste iallafall rida Eliot eftersom jag inte gjorde det igår.

Nu ska jag hoppa in i duschen, hörs! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback