Skillz på fyrhjuling & råplugg.

Hej igen bloggen!

Idag var det ju skola, en rätt så lagom slapp dag. Hade en lång håltimme mellan svenskan och spanskan, jätte härligt! På matten var det bara att repetera inför provet på fredag. Annars var det inga speciella lektioner. Efter skolan följde Sita med mig hem, vi gick till stallet nästan direkt och red min ponny. Jag först, sen Sita och sist jag igen. Det gick jätte bra! Han var pigg och glad. Jonas var nere vid ridbanan och körde fyrhjuling så han stannade och kollade på medans vi red. Sen följde jag och Sita med ner till hans hus, jag hälsade på en massa kossor och dom var grymt nyfikna, endel var jätte rädda och andra inte, haha. Sen skjutsade jag Sita och Jonas på hans fyrhjuling, haha jag har skillzen alltså.

Nu ska jag och Sita ta något gott att äta sen ska vi sätta oss och råplugga engelska. Prov imorgon, suck.. Men det måste göras! Nu när jag väl tänkte efter så har jag ju också hemkunskapsprov imorgon också, det skulle jag ju egentligen gjort innan sportlovet men oops, det hade jag glömt bort att prata med läraren om, så jag får ta bort min sovmorgon imorgon och göra det då, en ännu större suck! Så jag börjar 8.30 istället för 10.. Skit surt!
 Bloggar senare, pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback