Färgar håret.

Hej bloggen!

Kom hem från Sita vid ungefär tre tiden, då stack jag nästan direkt till stallet, pysslade lite med Eliot och skrittade en liten runda. Jonas följde med som sällskap, skönt att ha någon att prata med. Sen fick jag skjuts hem till Sabinah, blev avsläppt vid hennes stall och då red jag hennes ponny Alkis och hon red hennes andra Picco, vi skrittade runt en liten sväng, sen bytte vi ponny så jag red Picco och hon red Alkis. Sen duschade vi Picco och packade allt tills imorgon, då ska Sabinah tävla med Picco i Tranås.

Nu sitter jag med en hätta på huvudet och Sabinah håller på att dra slingor, sen ska hon färga, det ska bli kul att se resultatet sen. Bild kommer väl upp på bloggen imorgon. Det borde se kul ut, för jag sitter och gör fula miner när hon borstar ut slingorna, för det gör så jävla ont! Haha.

Nu ska hon färga det, så nu kan jag inte skriva mer, ha en underbar lördagkväll! Puss.

Kommentarer
Postat av: ღ Sofiα Werℓin

ohh slingmössor är hemska!!

Du är inte ensam om att göra miner när det gäller det.. Ska själv plågas med det på måndag!!

2009-03-28 @ 21:29:35
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: lisa lönn

det gör jä***** ont !:P

2009-03-29 @ 11:15:29
URL: http://lisalonns.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback