6 mars.

Hej bloggen!

Idag var det skola igen som vanligt, en riktig slappdag faktiskt. Slapp halva SOn eftersom jag var hos skolsystern, på svenskan skrev jag nästan klart min uppsats & på idrotten gick vi bara en promenad. Förbannat skönt med helg nu iallafall.

Nu sitter jag hemma hos Mikaela med henne & hennes kusin Evelina. Vi har gluffsat i oss lite flingor & druckit te. Snart ska vi hitta på något roligt & jag ska hjälpa Mikaela att fixa blogg! Sen ska vi slappa ungefär till klockan fyra, halv fem, då ska vi fixa iordning oss, ta fram mat & fixa lite annat stuff. Sen klockan sex ungefär så ska det komma lite folk, så ska vi ha en liten födelsedagsfest för Mikaela. Ska bli skitkul! Vad ska ni hitta på ikväll då?

Nu ska vi göra något annat än att sitta här, eller jag ska iallafall göra något annat än att skriva på bloggen.
Puss på er & jag hoppas ni kommer få en underbar dag & kväll! Jag kommer nog antagligen inte skriva något mer inlägg idag, men skriver imorgon. Så puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback