28 mars.

Godmorgon! Eller eftermiddag?

Vaknade upp för ungefär en timme sedan, då åt jag och Sita frukost.

Igår var vi vid kfum då, Jag, Sita och Sabinah med flera, hah det var både kul och lite långtråkigt. Men roligare än att sitta hemma iallafall, det vart lite mys och sånt också, haha. Jag och Sita kom hem till henne vid ungefär halv tolv tiden, då bastade vi i ungefär en halvtimme. Sen åt vi godis och kollade på en skräckfilm, den var bra i början men sen på slutet så blev den extremt långtråkig. Haha, sen drömde jag om den på natten, skit konstigt..

Nu sitter jag och Sita och tråkar vid datorn, jag ska snart göra mig i ordning för att åka hem om ungefär 50min. Då ska jag till stallet och fixa lite, sen ska jag antagligen få skjuts bort till Sabinah.

Bloggar antagligen hos henne senare, ha en underbar lördag allesammans! Puss.

Kommentarer
Postat av: EMMAJULI BÖRJAT VIDEOBLOGGA

Hej Hej , läs gärna mitt senaste inlägg om Robinson & Earth Hour, hur kommer du / ni göra ?!



Kram <3

2009-03-28 @ 13:43:08
URL: http://emmajuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback