26 mars.

Godmorgon!

Idag gick jag upp försent, men jag tog bara en snabbdusch så nu har jag tid iallafall. Idag är det en normal dag, ska till praon nu, där jag kommer ha fullt upp eftersom dom får in varorna idag.. Suck! Sen ska jag vara med antingen Kerstin eller Natta, det har blivit lite körigt med detta så jag vet inte! Haha, men man märker väl vem som orkar följa med mig hem, för sen måste jag till stallet & skritta på min ponny. Ikväll ska jag försöka sätta mig lite med mina praouppgifter som ska in till skolan nästa vecka. Suck på det också.

Nu ska jag föna håret & sätta mig med en liten frukost, ha en underbar torsdag allihopa! Pussar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du haft en superdag!:D

2009-03-26 @ 20:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback