17 mars.

Godmorgon bloggen!

Måste bara säga BRA HV! Dom vann ju matchen igår, var rädd ett tag att det skulle vara deras sista match, men så blev det inte! Tacka gud för det. :)

Imorse vaknade jag jätte tidigt, låg & väntade på att mobilens alarm skulle ringa. Nästan läskigt, första gången sen jag blev sjuk som jag inte var trött på morgonen! Fast jag somnade ändå lite innan elva igår, plus att jag hade en liten sovmorgon idag så. Tog en snabbdusch & åt frukost, så nu är jag verkligen vaken! Mår bra också, vet inte varför. Men känner mig jätte glad, ingenting kan förstöra min dag idag, känns så iallafall!

Nu sitter jag & lyssnar på rätt hög musik på datorn, det är härligt när man är på bra humör.

Idag är det prao igen, 9-16, hälsa på de som bor i gränna/går i skola där! Alltid kul med lite sällskap. Får väl antagligen göra samma sak som jag gjorde igår, men det går nog bra. Efter praon ska jag hem till Sita & sova där, happiness.
Nej nu måste jag torka håret eftersom det är jätte blött! Får helst inte missa bussen, det vorre inte så bra. Ha en underbar måndag!

Puuss.

Kommentarer
Postat av: sabinah

det gör ont att gå ända upp dit med kryckor ;o men tror jag kommer förbi på luncen. bara för du är snygg. <3

2009-03-17 @ 08:48:00
URL: http://sabinahfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback