16 mars.

Godmorgon bloggen!
Idag vaknade jag & sita i tid iallafall, bussen går 8.40 & vi vaknade vid sju, haha tröttast är vi.

Idag är det första praodagen på Tempo i gränna. Inte det minsta nervös, men det kan ju vara för att det är Miccis föräldrar så jag känner ju dom lite. Men ändå! Jag som alltid brukar vara nervös för nya saker, men icke. Kanske är för att Sita är här just nu, eller så har jag kanske inte riktigt vaknat än? Men jag ska inte praoa fullt idag, för klockan två ska jag till sjukhuset för ännu fler tester. Hoppas det har blivit bättre så jag kan börja rida snart!

Nu har Sita sminkat färdigt sig så nu står hon & klagar på mig att jag ska börja, haha. Men jag slänger nog in ett inlägg när jag sitter på Magnus jobb eftersom jag ska gå dit innan sjukhuset. Eller så blir det ett när jag kommer hem därifrån.
Ha en underbar måndag! puss.

Kommentarer
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst

sv: haha, vad bra! Blev lite orolig ba, men hon som brukar vara så söt mot mig! :( haha

2009-03-16 @ 09:35:39
URL: http://Http://szerafia.blogg.se
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst

sv: heh, yez

2009-03-16 @ 15:06:42
URL: http://Http://szerafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback