11 mars - gårdagen.

Hej bloggen.
FÖRLÅT för att jag inte uppdaterade igår! Jag snoozade för länge så jag höll på att missa bussen till skolan. Sen var jag med Sita & flera. Men iallafall, skolan var rätt lam, gick fort ändå. Idrotten gick vi promenad på, hade spanskadiagnos & matteprov, som gick asbra! Så slutade vi 13.45 istället för 15.20. Så då åkte jag, Mikaela & Sita till donken, åt lite där. Sen gick vi & kollade i affärer, sen åkte jag & Sita till hennes killkompis, så var vi där en liten stund, haha det var riktigt roligt. Sen åkte vi hem till Sita efter några timmar. Vi var uppe till klockan 05.00 & så somnade vi inte förens ungefär halv sex. Vi var inte ett dugg trötta, fast det kan ju vart alla koppar kaffe som vi hade hällt i oss. Haha. En riktigt rolig dag/natt & det måste göras om!

Idag då så gick vi upp strax efter elva tiden & åt frukost. Satte oss & kollade på american pie 2 & saw 3. Var jätte trötta då, eftersom vi inte hade sovit så länge. Där satt vi & latade oss tills vi fick nog & ville gå ut. Då gick vi till esplanaden & köpte energidryck & godis! Sen gick vi hem till Sita igen, åt pannkakor & sen skulle hennes pappa köra mig hem & Sita till stallet. Så nu sitter jag här, jätte trött & hänger. Ska nog lägga mig tidigt, eller iallafall lägga mig & läsa massa gamla frida tidningar eller något. Tack ännu engång för gårdagen/natten/idag! Jag älskar dig Sita, min söta. <3

Bilder från gårdagen kommer strax också.

Kommentarer
Postat av: Sita

klart fan att det ska göras om, o det är snart!! :O :D <33 faaan va kul vi hade xD

Älskar dig Thess<333 du är min söta,underbara o flummiga blodsyster ;) <333 :*

2009-03-13 @ 22:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback