ingen skola för mig inte

Hejsan! ♥

Skolan började 8.20 och jag gick på engelska lektionen, men Sita den stackaren hade ju trillat av hästen igår så hon var helt stel, så jag fick följa med henne till vårdscentralen, och där sa dom att hon skulle hem och vila till klockan 13.40 för då skulle hon ha läkartid. Och eftersom hennes föräldrar inte var hemma så fick jag följa med henne hem, så jag fick slippa skola. Jag som egentligen skulle bli klar med min tröja idag på syslöjden, men det blev ingenting med det.. Aja, det är inte ofta man slipper en hel skoldag, så man får väl vara tacksam. ;) Och nej, jag snackade med min klassföreståndare så varken jag eller Sita får skolk! Det var iallafall bara muskelvärk så Sita överlever! =)

Jag tar 20.25 bussen hem. Bloggar då! puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback