hemma igen, lite bilder

Hej igen! =)

Nu är jag hemma och verkligen helt slutkörd, har hållt igång nästan hela dagen ju! Så när jag och Sita kollade på vänner så somnade både hon och jag. Haha, vaknade ungefär tjugo minuter innan min buss skulle gå, tur det iallafall! Och sedan när jag kom hem så snackade jag med Magnus och Pernilla om moppen imorgon. Sedan bytte jag om och cyklade till stallet, hoppade på ridbanan, bana på tre hinder som var runt 80-90cm och det gick skitbra! Avslutade med lite småhopp på ca 20cm, då älskar Eliot att busa. Sen när jag släppt ut honom i hagen så fick jag skjuts hem av Tomas på hans moppe, och nu sitter jag här. Ska strax ner och äta kvällsmat, sedan ska jag fixa allt inför imorgon, skolavslutning ju! Och sist men inte minst, min 15årsdag! =) Nej nu ska jag gå ner och äta.. är vrålhungrig! Hörs snart, puss.

Jag just nu.

Jag och min ponny för ett tag sedan.

Och sist men absolut sötast, min ponny!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vilken fin ponny, vad är det för ras?

2009-06-12 @ 06:30:54
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback