update, har gäster

Och nu har jag gäster.. Alla kusiner m.m är här, Sita är med också. Tur det så jag inte skulle dött. ;) nej jag skojar bara. Snart blir det tårta, eller inte tårta utan kladdkaka, eftersom jag verkligen avskyr tårta och har alltid gjort. =) Sen får vi se vad vi ska göra, min farmor och min pappa vill iallafall gå till stallet och se på min ponny, dom har inte ens sett honom än så det får dom väl göra. :P Sen ska jag väl rida en kortis, imorgon blir tävling. Han vilade igår och om jag rider en liten sväng så kommer han vara pigg imorgon, och det måste han vara för att orka hoppa två klasser =). Sen ska jag och Sita gör oss iordning och åka till stan. Får väl se vad vi gör och vilka vi ska träffa. Hoppas på ungefär samma personer som vi var med igår, det var riktigt kul och mysigt alltså! :D

Puss och hörs snart!

Sita och jag just nu.



Kommentarer
Postat av: sofie

sv: ja :D :D

2009-06-13 @ 13:49:08
URL: http://sofieantonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback