moppeflikka

Woho, i'm home!

Åkte moppen till stallet och alla gästerna (nästan alla..) följde med och hälsade/satt på min ponny, haha alla små kusiner tyckte det vart jätte kul. =) Så sött alltså! Sedan åkte jag moppe runt lite i "stora staden ölmstad" *host*. Och sedan när alla gästerna hade åkt så gjorde jag och Sita oss iordning och åkte till stan, Marcus och Johnny skulle egentligen följt med, men dom "missade bussen..." så vi åkte till Dreamhack själva. Träffade massa roligt folk där, och tre stycken killar ifrån Östersund, dom vart skit snälla och vi följde efter dom typ hela tiden. :D Sen åkte vi 22.15 bussen hem, eller Sita hoppade av i huskvarna den tråkmånsen, så jag fick åka hem till hålan själv.. Tog iallafall moppen till stallet och red en kortis. Eliot är precis lagom pigg inför morgondagens tävling! :D Och sedan tog jag moppen hem igen, skitkul! Älskar min lilla moped! (a)

Nu sitter jag här och chattar på msn.. tur iallafall att det är roligt folk jag snackar med. =) snart ska väl jag och min lillebror kolla på en film på hans dator, sen lägger jag mig väl, ska upp halv tio imorgon och åka till stallet. Så jätte mycket sömn blir det inte!

Ni får ha det underbart och puss på er! (L) En trött och skitglad Thess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback