i'm home

Hemma!

Fyfan vad kallt det var att åka med moppe i bara shorts. Visserligen hade jag ju tjocktröja och vantar, men det värmer ju inte benen. ;) Men skit i det nu! När jag åkte hemifrån så åkte jag först till kaxholmen och träffade Jimmy en liten stund. Sedan åkte jag till Sita. Följde med henne och hennes mamma till Ö&B och sedan Rusta. Sedan åkte vi hem till henne igen, tog moppen ner till esplanaden i Huskvarna. Träffade Tom, Abbe, Filip, Johan, Ida, Linn och hennes stockholmskompis. Vi hade det roligt och busigt. Sedan åkte jag tillbaka till kaxholmen och träffade Jimmy. Sedan åkte jag hem. Det har vart en skitkul och busig dag! =) Tom, abbe och Johan tyckte det var jättekul att leka med mina nycklar och kastade dom i vattnet... DUMMA dom! Men det är ju såklart skitkul att driva med tjejer när man är kille. Fyfan vad omoget. ;) Ringde Victor nyss men det var Erik som svarade, dom var tydligen ute och fiskade.. får ringa senare tror jag.

Nu ska jag typ tråka med musik, msn och så. Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback