hemma igen

Hemma igen! Efter jag duschat, fixat håret och upptäckt att jag glömt mitt smink hos Marre så jag fick ta av min gamla foundation och Pernillas mascara så tog jag moppen till Gränna och träffade Miccis, äntligen saknade person! <3 Vi gick ner till hamnen och köpte glass. Sedan gick vi hem till henne igen och bytte om till bikini. Solade och badade i hennes pool, ashärligt! Sedan kollade vi på film och åt grillat. Vi hade det jätte kul och mysigt. Ska till henne imorgon på kvällen också. Underbart! =) Nu ska jag bara sitta och tråka vid datorn, vad annars finns det att göra?

Vad brukar ni göra när ni har tråkigt? =)

Hörs snart, puss


Imorgon älskling, så lovar jag att det ska vara JAG som rider dig och ingen annan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback