godnatt!

(detta inlägget skulle egentligen upp igårkväll, men internet segade som vanligt.....)

N
u har jag ätit kvällsmat, gissa vad? haha, rätt svar.. fil och flingor. Sedan snackade jag med Magnus och Pernilla, och vi snackade om min längd, haha det saknas ca 5cm sen är jag lika lång som Pernilla, och min lillebror som är 2 och ett halvt år yngre än mig är bara 2cm kortare än mig, alltså seriöst han var ungefär 10-15cm kortare än mig i somras?! Snart är jag kortast i familjen.. haha. Äsch, hellre liten och smidig än stor och klumpig är det jag brukar säga! ;) Sedan provade jag kläderna jag ska ha imorgon. Klänningen alltså. Och så packade jag det jag ska ha med mig imorgon till Sita.

Min morgondag ser ut såhär: (ungefär..)
ca 6.00 bli väckt och bli grattad av familjen. duscha och klä på mig.
ca 7.00 få skjuts till Sita, göra mig iordning till skolavslutningen
9.20 samling med klassen, skolavslutning
ca 11.00 åka till ekhagen, träffa min pappa och farmor, få moppen (!!!)
13.15 bli hämtad av pernilla och åka till stan och kolla på min kusin Hanna som tar studenten! GRATTIS!
ca 14.30 träffa Daniel (?) hoppas jag iallafall, SAKNAR DIG! (L)
16.00 efterfest hemma hos kusin Hanna
ca 18.00 hämta moppen med bil och släp, köra hem den till hålan där jag bor
ca 19.00 jag och Sita ska hitta på något.
Jag ska ta 00.00 bussen hem så jag kommer nog vara skittrött. Så jag kommer antagligen bara blogga på morgonen imorgon, men så ni vet det redan nu så att ni inte blir för sura imorgon, hihi. =)

Nu ska jag iallafall sova, ha en UNDERBAR FREDAG IMORGON! Och grattis till alla som tar studenten!! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback