bilder från helgen

Hemma från skolan! Tog en buss som gick 40min senare eftersom att Sita skulle till Gränna och hennes kort gäller inte förens klockan fyra, haha!

Skoldagen har vart seg men ändå skön.. Först engelska vi inte gjorde så mycket på, sedan spanska, jag och sita planerade sommaren in i minsta detalj.. ;) Sedan hemkunskap då jag bara fick städa en ugn.. Skit tråkigt! Sen lång kemi lektion som faktiskt var rolig, sedan lång SO lektion som vi kollade på film på (jag somnade..) sedan fick vi reda på provet och jag fick även reda på vad jag hade för betyg, inte helt misslyckat iallafall! Det var min skoldag det, haha har typ vart en halv zoombie men iallafall. =)

Lite bilder från rix fm och igår.

jag, hemma hos Sita igår.

Självklart hade jag på mig mina nya skor hela lördagen!

Jag och Sita vid stranden igår.

Sita. ♥

Jag.

Det var faktiskt skönt i vattnet..

Kommentarer
Postat av: amanda

DU vart tyärr inte vinnaren i min veckans blogg! Men det kommer flera chanser! :))



fortsätt läsa min blogg! puss på dig <3

2009-06-01 @ 19:25:32
URL: http://justmeasusually.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback