7 juni

Godmorgon sötnosar!

Sorry att jag bara försvann igårkväll, men internet dog strax efter ett tiden, pga att jag har en spärr som gör så internet dör vid en speciell tid, ja jag vet, det är LÖJLIGT. Men det är inte jag som bestämmer här i huset tyvärr.

Iallafall, Hur är det med er idag? =) Med mig är det bra, eller jag har precis vaknat så jag kan inte riktigt tänka klart, men jag har iallafall sovit ut alla timmar som jag missat denna veckan, så det är huuur skönt som helst. Nu ska jag gå ner och äta frukost och sedan byta om, för jag ska börja jobba om en timme och 10 minuter! Har suttit och läst Desireé Nilssons blogg och hahah, hon är fan rolig. ;) Men puss på er och hörs snart!

jag just nu, utan smink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback