25 juni

Godmorgon!

Satt uppe vid datorn till fyra eller något igår, haha men jag var inte jätte trött då. Erik, Victor och Ante höll mig sällskap på msn och vi hade det askul, hahahha! Sen när alla utom Erik hade loggat ut så dog internet, kanske lika bra det. Så då gick jag och la mig, trodde att jag skulle sova bort hela jävla dagen, men nej! Jag vaknade strax efter elva. Visst är jag duktig? ;) Idag händer typ ingenting, ska duscha snart och sedan följa med Sita till Rusta eller något. Hon ville inte åka dit själv med sin mamma så jag får väl offra mig. =) Men det är inte förens klockan tre, så jag ska väl sola eller något sålänge. Det är asfint väder ute! Fast det har det ju också varit i några dagar. Men nu ska jag gå ner och försöka äta frukost.. Pussar!

HAHAH, mina kompisar hade jävligt kul medans jag nästan fick panik.
jag kom ju inte ut?! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback