24 juni, gårdagen

Hejsan! och förlåt så hemskt mycket för skitdålig uppdatering.. Har inte vart hemma så!

Iförrigår så sov jag hos Sita, vi somnade rätt sent.. Igår så vaknade jag vid halv ett och åkte till marre, gjorde mig iordning och sedan åkte jag och Marre till Nässjö för att träffa en av hennes killkompisar. Det var jättefint i Nässjö ju! Har faktiskt aldrig varit där.. Vi hade iallafall det trevligt och vi badade fötterna i en sjö där i närheten också. Sen satt vi på stationen och hade roligt. Åkte hem med sista tåget som gick 21.20. Då åkte jag hem till Sita igen och så kollade vi på två filmer, Fjorton suger och i taket lyser stjärnorna. Skitbra båda två! Sedan gick vi och la oss, inte för jag var särskilt trött men ändå. Gick upp vid tio och tog bussen tio över. Kom hem strax efter elva och tog moppen till jobbet och fick nya jobbtider för juli. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu.. min familj ska snart åka bort till Bunn och bada, jag följer väl med och solar.. eller så stannar jag hemma. Har inte bestämt än. Ska iallafall till Gränna och äntligen träffa min älskade vän Miccis vid tre-fyra tiden. Jag har saknat henne så jävla mycket! Vi ska väl sätta oss i hamnen och äta glass eller något. Sen ikväll ska jag antagligen rida, sen får vi väl se hur det blir.. haha. =)

Ha det bäst, pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback