19 juni, glad midsommar!

Godmorgon! =)

Har ni sovit gott? Det har jag. Fast jag somnade sent igår, runt tre tiden. Jag och Sita åkte till kaxholmen med moppen och var med några kompisar och hade det allmänt kul. Sedan åkte vi hem igen när vi kände att klockan började bli mycket (och det började bli mörkt) så då åkte vi hem. Eller vi tog en jävla omväg bara för att vi ville åka lite till. =) Kom iallafall hem strax innan tolv. Men då funkade inte internet och jag vet inte varför. Jag och Sita är ju ensamma hemma hos mig så det fanns inte direkt någon teknisk som kunde fixa det heller, haha. Jag snackade även med Daniel i telefon, det var mycket typ.. äsch skitsamma. Sånt tar jag inte här. Men det fixade sig iallafall.. Sita fick mig på lite bättre humör genom att kolla igenom gamla bilder på min dator, haha minnen för livet! =) Sedan gick vi och la oss.

Idag händer nästan ingenting, Sita ska snart bli upplockad av sin farsa, för hon ska fira midsommar i hennes sommarstuga med hennes familj. Och jag ska ta moppen till jobbet och jobba från 12-15.30. Så jävla tråkigt på midsommar! Men pengar får man ju iallafall.. =) Får väl tänka posetivt. Sedan när jag har slutat så ska Sita få skjuts till mig och sen ska vi fira midsommar. Den stora frågan är vad vi ska göra, men det märker vi. =)

Nu ska jag platta håret, byta om och åka till jobbet. Ha en underbar dag! och GLAD MIDSOMMAR! =)

haha, jag och sita för ett tag sedan, hon önskar också en glad midsommar ;)

Kommentarer
Postat av: roffe

GLAD MIDSOMMAR.KRAM

2009-06-19 @ 12:51:55
URL: http://www.metrobloggen.se/ernst

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback