13 juni, gårdagen

Godmorgon alla sömntutor!

Gårdagen var helt oförglömlig alltså! Först bli firad och få en maassaaa pengar, och sedan åka och göra sig iordning hos min bästa vän. Skolavslutning, SOMMARLOV. Sedan fira sommarlovet hos Sita med massa jordgubbar, sedan åka till min pappa och farmor och hämta moppen. Sedan åka till Hannas studentfest, grattis Hanna till studenten! =) Och sedan hämta moppen med släp, köra hem den till hålan. Sedan åkte jag och Sita till Kaxholmen, vi hade jätte trevligt och roligt folk som man har saknat som fan! Johnny känn dig träffad! =) Och det blev skitroligt senare på kvällen och lite oförglömliga minnen också.. ;) Haha. Jag har alltid roligt med min bästa vän, hon gör mina dagar, mina nätter, mina kvällar. Jag vet att jag aldrig hade klarat mig utan dig, för du gör mig alltid glad, även fast jag kanske bara vill falla ihop och gråta. Då stödjer du mig, och jag gör detsamma för dig. Du är mitt allt och jag kommer alltid älska dig!


HAHA vi bjuder på bilderna! ♥



Kommentarer
Postat av: Marika

Gör du så=)

2009-06-13 @ 11:00:44
URL: http://acesstome.blogg.se/
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

låter riktigt nice :D

2009-06-13 @ 11:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback