11 juni

Godmorgon! =) Sovit gott?

Det har iallafall jag. Fast det hände en sak igårkväll så det tog tid att somna.. men det är nog ordnat nu iallafall, hoppas det. Vägrar åka iväg om det är skit.. Men det ska nog fixa sig. Låg och pluggade trafikregler och vägskyltar ändå tills jag somnade iallafall.. haha. =) Idag ska skolan göra någon slags "treaton" men dom som inte vill/kan vara med slipper och får gå. Så då ska jag och Sita gå från skolan till badhuset, typ en mil eller något.. och sedan bada. Sen efter det så ska man äta tillsammans med sin klass, och sedan slutar man halv två. =) Då måste jag hitta på något att göra innan tre, för klockan tre ska jag till trafikskolan i huskvarna (där jag ska ta EU kort) och hämta böcker så att man kan plugga ännu mer. Efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men jag ska iallafall hoppträna med ponnyn idag inför tävlingen på söndag! =)

Vad har ni för planer idag? =)

Nu ska jag gå ner och packa fika och äta frukost, sedan sticker jag till bussen.. Ha det bäst alla söta och underbara!


Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hahaha fast nu vill ja inte ha nån..nu har jag ju bil hihi!! ;D hehe..listor är bra ;P

2009-06-11 @ 10:22:53
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback