popcorn is the shit.

Sådärja, nu är vi hemma igen. Pysslade med ponnyn och han tyckte nog det var skönt att bli omhändertagen, stackaren har vilat i 11dagar medans jag vart borta, som tur är så har ägarna av stallet tagit hand om honom lite, så han har inte vart helt ensam. =) Sen har nog hans kompisar i hagen tatt hand om honom också.. haha. Jag och Sita gick och filosoferade på vägen hem från stallet, och vi kom fram till att vad kom först, hönan eller ägget? Var den största frågan här i livet. Men vi är ju blonda båda två så vi har ingen aning om svaret. Sen åt vi taccos och flummade i köket. Tog med oss popcorn upp till mitt rum där vi sitter nu och snackar med en massa folk på msn. Killar är verkligen dumma i huvudet ibland, iallafall dom vi snackar med nu. Haha, aja. Hörs snart igen, ville bara säga att jag lever. =)

HAHA. hittade denna bilden på google.

Kommentarer
Postat av: My

yähs ;) men det är så killar är :P

2009-07-11 @ 17:11:30
URL: http://myzaan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback