30 juli

Grattis till Izza som fyller 16år idag!

Hejsan, hur är det med er idag?

Jag mår bara fint, men fick gå upp halv åtta imorse eftersom jag började jobba kl åtta.. så då fick jag bara klä på mig och åka med min superheta moppe dit. Sen var det så att hon som jobbade igår hade glömt lägga in allt i tvättmaskinen så då hade jag ingenting att städa med..... så jag fick sluta tidigare. Då åkte jag direkt till stallet där jag mötte Izza, vi hämtade våra hästar och så red vi en liten sväng. Mycket mysigt. =) sen ringde pappsen min och då åkte jag hem och städade mitt rum (som inte städats sen två månader eller något...) duktig jag är, jag vet. ;) sen kom pappa och då åt vi lite, gick en promenad till stallet och matade min ponny med godis. Han var helt tokig i brio. Sen när vi skulle gå tillbaka så börjar det spöregna.. USCH.


Kommentarer
Postat av: izza

wtf ? :)

thanx :p

2009-07-30 @ 21:15:21
URL: http://skrutthund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback