27 juli

Hejsan!

Igår åkte jag till stan och träffade dom jag träffade igår, alla förutom André. För han var hemma och städade eller något. =) Vi hyrde film och hade det lite roligt. Sen åkte jag hem med sista bussen som går vid tio på söndagar.. Sen snackade jag i telefon med Daniel hela natten fram till klockan kvart i tre.. då somnade jag för jag var hur trött som helst. Sen imorse så blev jag väckt tio över åtta av Magnus, "ska inte du börja jobba nu?" SHIIIT. Fick bara klä på mig och åka. Sen jobbade jag fram till klockan tolv då åkte jag hem och bara tog på mig en tjocktröja sen tog jag moppen till kaxholmen och hälsade på Jimmy och Chrille, Johnny var ju inte hemma så jag fick inte min mobilladdare.. sen när Chrille hade dragit och Jimmy skulle med bussen till huskvarna så åkte jag hem. Så nu sitter jag här och tråkar. Ska snart duscha och sedan blir det att åka till stan igen, för att träffa Daniel. =) (L)

Hur är det med er idag?


Kommentarer
Postat av: Petra

jo det är bara bra med mig =)

med dig ?

2009-07-28 @ 00:02:29
URL: http://petrawartmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback