20 januari

heii på er.
idag vakna man klockan tio, åt frukost & slappa lite. rensa min garderob & det behövdes !
köpa massa nya kläder snart då :)) bara att säga till om ngn vill följa med mig till stan !
vid ett tiden gick jag till stallet & red min buspåni barbacka. massa bus va han, askul :)
sen hem, duscha & fixa sig. tog bussen till gränna & träffa kerstin, gick en liten promenad & prata massa :DD
sen gick vi hem till henne & drack varm choklad & kolla på sex and the city.
hennes mamma avbrött oss för att hon skulle kolla på ett program om USAs nya mörka president x) hon ville värsta att vi skulle va massa intresserad av det oså, askul xDD haha.
medans hon kolla på det så åt vi mat.
sen efter det så hamna vi här, på datorn ;d ska visa henne lite om blogg oså, kerstin ska skaffa blogg ! :DD wooho !
efter att man kommit hem från gränna & kerstin, så ska man väl slappa lite vid datorn som vanligt. haha.
puss på er !
& applådera åt lilla kerstin som faktist bjudit på denna söta bilden från när hon va i new york för typ två år sen ;)


sötaste kerstin,
jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: sabinah

söta keeeeeeeerst!

2009-01-20 @ 22:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback