18 januari

Nu har jag tagit mitt förnuft till fånga och skaffat mig en blogg. Sabinah visade mig lite, haha jag är nybörjare men det ska nog funka. Min dag har varit allmänt tråkig, vakna halv tio och gick på gudtjänst med konfan. Sen slappade vid datorn och va allmänt lam, sen när alla andra hemma stack på kalas så stack jag till stallet och red min ponny, han va pigg! Sen stack jag hem och fixa mig och så skulle jag ta bussen till gränna, men blond som man är så hade man kollat fel, så jag fick gå hem igen, så det blev ingen Kerstin idag. Men sabinah kom till mig istället och vi mobbar alla på msn, så alla vi snackar med, SKRATTA! Hon ska sova över här med. :) sen ska vi väl snacka hela kvällen lång,
kyss på er / thess



sabinahfransson,
jag älskar dig. <3

Kommentarer
Postat av: johanna

en till som skaffat blogg nu då ;) höhö.

2009-01-18 @ 22:26:25
URL: http://johannasiimonsson.blogg.se/
Postat av: sabinah

ÄLSKLING <3

2009-01-22 @ 23:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback