26 jan.

idag var det skola igen,
hahha kulkul, jag gillar klantmartin som tappar sin powerking på golvet ;d
annars hände inget speciellt,
sen efter skolan va jag med kalle i typ en & en halvtimme,
sen tog jag bussen hem & nu sitter jag här,
har jätte ont i mitt huve & ååh jag mår nt bra :(
drf blev det ingen ridskola idag,
ska typ vila lite & lägga mig tidigt, så får vi hoppas att jag mår bättre sen.
puss.

everybody tells me,
that it's so hard to make it,
so hard to break it,
and there's no way to fake it,
everybody tells me that it's wrong what I'm feeling,
I shouldn't believe in,
the dreams that I'm dreaming,
I hear it everyday,
I hear it all the time,
I'm never gonna' amount to much,
but they're never gonna' change my mind.
tell me, something I don't know,
I'm on my way,
I know I'm gonna get there someday,
it doesn't help when you say,
it won't be easy.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du mår bättre imon:)

2009-01-26 @ 21:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback