21 januari

jag s a k n a r dig.

heii sötisar :*
idag vakna man typ vid tio, åt frukost vid elva & slappa sen vid datan.
duscha & gjorde sig iordning, åkte till huskvarna & träffa tina.
gick in till AD, för hon skulle typ köpa en fralla ;D
sen tog vi bussen till asexan.
köpte en väska, en t-shirt, en bh, hårspray & lite annat stuff.
åt på donken & fika lite sen oxå :)
sen åkte vi till tina, & fixa naglarna & prata osv.
JAG Ä L S K A R DIG MEST TINA !
fick skjuts till bussen & nu sitter jag här & tråkar !
ska typ till stallet & mocka snart.
imon blir det skola igen för min del, :)
posshaj.
/ thess

Kommentarer
Postat av: izza

tjohoo, du vart fasen skaffade du bloggen ? hittar inte det, o minns inte ens om du sa ngt om det i måndags :P

2009-01-21 @ 10:48:20
Postat av: Oliver (:

Veet, men vi ses ju imon :)<3

2009-01-21 @ 17:56:33
Postat av: Christina ;)

ÄLSKAR DIG MESTAST ÄLSKLIING, MIN BUBBLA <3

2009-01-21 @ 21:38:04
URL: http://tiinageorge.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback