ny design & header.

jag tyckte att min blogg behövde en ny design. så jag gick in på designadinblogg.se & läste lite tips. gå in på hennes blogg om du vill ha hjälp att designa din blogg, det finns massor med bra tips där! :) så jag bytte bakgrund & header. blev inte så extremt övernöjd med headern, men det var min första så den får duga sålänge. bakgrunden blev inte heller precis som jag ville, så den kommer jag antagligen byta ut så snart som möjligt. jag blev så upptagen med att fixa bloggen, så jag hade inte en tanke på att plugga, så jag får antagligen plugga lite senare eller ställa in mig på att plugga i helgen. suuugit, men så är det.
åt innan, revbensspjäll, skiitgott! älskar det, en av mina favoriträtter. synd bara att det inte fanns många & att man va tvungen att dela med sig med två grisar till lillebröder, ;) hade även fått ett brev från ryhov, intyg om att jag ska få slippa idrotten i skolan i två månader, rätt gött men det kommer stå FETT IG i pannan efter det.. vi hörs! :)

kommentera gärna vad du tycker om bloggen. puuuss !

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg! kolla gärna in min & följ mig med bloglovin om du tycker om vad du ser :) ha det bra!

2009-02-20 @ 16:02:26
URL: http://rufina.devote.se
Postat av: my

niiiice (:

2009-02-20 @ 18:21:01
URL: http://bajskid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback