20 feb.

godermorgon allihopa. :D
somnade sent igår iallafall, tack TOM som smsbomba. :o vaknade iallafall vid klockan sju, medicindags igen. somnade om & vaknade vid 9.10 för att jag fick ett sms från tele2 om att jag inte har betalat mobilräkningen, trött som jag var fattade jag nada, "vilken räkning?" "va, eeeh, jag har väl inte köpt något på nätet som jag har skitit i att betala?" haha, sen fattade jag att antingen så är det magnus som slarvat, eller så är det bara ett missförstånd. får väl prata med magnus sen.
idag känner jag mig inte ett dugg utvilad, jättetrött & tjurig känner jag mig, lite smått tankspridd också. men ska iallafall gå ner & trycka i mig en frukost, & kolla lite på tv.. vi hörs!

förresten så glömde jag ju att skriva att igår fyllde ju bästaste jossan svärd byxmyndig. GRATTIS TJEJEN! du är älskad! <3
sen tackar jag sandra som red min ponny igår, det var på tiden att han fick motion, han har ju vilat i en & en halv vecka pga att jag själv inte kunnat rida :/ men tack iallafall! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Åh, vad kul. Tack snälla rara du för dom fina orden <3.

2009-02-20 @ 14:26:42
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback