tillbaka!

Har ni saknat mig lika mycket som jag har saknat er eller? Klart ni har =D dum fråga egentligen! ;)

Nu är jag hemma i ölmstad igen iallafall! Åkte ju på socialmöte som började kl 15. Det var tråkigt och lamt. Men det funkade. Efter det så tog jag bussen direkt hem igen och så träffade jag en liten kille som går i sjuan på min skola som bjöd mig på cigg, tror han är lite små förtjust i mig faktiskt! ;) Vet inte riktigt vad jag ska göra förtillfället, men vi ska få gäster vid halv sju för att min ena lillebror fyllde ju år den 5de och min andra lillebror fyller ju den 23de så vi ska fira dom lite! Så jag ska antagligen göra mig iordning lite innan dom kommer. Är ensam hemma förtillfället, komma och hälsa på mig kanske? ;) haha!

gäller att bjuda på sig själv.. en bild på mig hösten 08!



(min mobilsladd är fortfarande sönder men så fort jag köpt en ny så får ni en massa nya bilder, i promise!)


Kommentarer
Postat av: robin^^

fin bild på dej ^^

2009-12-13 @ 17:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback