thess tycker till.. (vinter?)

Nu har ju vintern kommit till jönköping! Själv så gillar jag det! Eftersom att jag förtillfället har slutat platta håret så skiter jag i vilket om det snöar eller inte. Har ju börjat använda halsduk och mössa med så då fryser jag inte heller. Jag menar, har man kläder efter väder så spelar det ingen roll om det är kallt eller varmt! Jag tycker det är mysigt med vinter, bara det inte är blask ute.. då blir ju skorna och byxorna förstörda! Annars tycker jag om när det kommer rök när man andas ut, när det är helt vitt ute och man kommer in till värmen och värmer en kopp varm choklad.. MM!

Vad tycker ni? Är det skönt med vinter eller skulle ni vilja ha sommar året runt? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback