thess dissar..

Folk som snackar skit och sedan inte kan stå för det. Även fast dom har sagt det till den personen så vägrar dom erkänna det sen.

Seriöst? Endel snackar så jävla mycket skit om folk och vägrar erkänna det sen. Endel är så jävla falska också. Dom är snälla mot ALLT OCH ALLA. Sen så fort det kommer till kritan så snackar dom skit. Dom är snälla och snackar med de som mår dåligt, säger att dom bryr sig osv. Sen snackar dom skit om dom. Alla snackar skit om alla. Jag säger inte att jag är felfri, men vill jag något säger jag det till den personen. Visst jag kanske väntar ett tag, men i slutändan så berättar jag alltid.

Orkar inte skitsnack! Ändå lever man med det alla dagar, året om.


Kommentarer
Postat av: hedda ♥

håller med dig :)

2011-01-24 @ 17:11:24
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback