sorry!

Hej!

Som det står i det förra inlägget så gick det inte att mobilblogga av någon anledning.. Hur som helst så åkte jag och sita och fixade en tid på *hemligt ställe* och sedan gick vi till donken och åt frukost. Sen åkte vi tillbaka till skolan och hade matte, engelska, lunch, idrott, svenska och NO. Segade genom hela skoldan eftersom att jag var så förbannat trött. Iallafall så efter skolan så var jag med Sita och tina i ungefär en halvtimme sen var jag tvungen att ta bussen in till jönköping för att ha socialmöte. Det gick likadant som förra gången och har inget mer att tillägga. Fick skjuts hem sen och nu sitter jag i min säng och bloggar. ÄNTLIGEN!


Kommentarer
Postat av: tiina

2009-12-07 @ 19:30:57
URL: http://tina
Postat av: tiina

fail kommentar -.-

det jag tänkte skriva var iaf att jag dissade er lite :o förlåt <3

2009-12-07 @ 19:32:06
URL: http://tinageorge.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback