seriöst, palla.

Sorry bruden! men jag pallar inte svara när du ringer mig. Du ringer mig till hemtelefonen minst engång i veckan och till min mobil minst engång varje dag! Fattar du inte att jag inte pallar prata med dig eller? Du borde fattat det vid detta laget, men nejnej.. även fast du inte är blond längre så kan man fanimej tro att du är en uppblåst bimbo.. HOPPSAN! Det är du ju med! =D Nej men seriöst nu, sluta ring okej? Jag pallar inte att du säger åt mig vad jag ska göra och inte göra. Du tror saker och du säger saker, sprider rykten om mig och andra som inte är sanna. Seriöst skaffa ett liv. Ta dina problem och stick! för hos mig kan du inte trösta dig längre..

Kommentarer
Postat av: J¤sefine

hej älsk ^^ Tommie är en kompis från mullsjö, Dennis kanske känner honom ? Tommie Bergman heter han. 92 som går TTC. jätte snäll :)<3

2009-12-07 @ 20:33:18
URL: http://jossefinan.blogg.se/
Postat av: sabinah

menar du natta eller? alla typ går emot henne just nu :p

2009-12-07 @ 21:04:53
URL: http://sabinahfransson.blogg.se/
Postat av: Thess bästavän

sabinah, hon menar dig om du inte känner dig träffad;)

Thess, Älskar dig<3

2009-12-08 @ 16:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback