psst.. hemlisar!

Det har ju hänt en hel del under tiden jag har vart borta ifrån bloggen kan jag säga..! Ni kanske vill höra några smaskiga detaljer..? ;) allt kommer ni dock inte få veta, men endel!

hemlis 1#
I fredags så gick jag och sita hem ifrån skolan tack vare att André inte var där. Enda anledningen till varför vi gick till skolan överhuvudtaget var för att träffa honom efter det som hände på torsdagen, dagen innan! Men eftersom att han inte var i skolan så började vi nästan lipa och gick hem till Sita.

hemlis 2#
I fredagskväll var jag otroligt fnittrig och glad, undra varför..? ;)

hemlis 3#
I lördags höll mitt liv på att avslutas.

hemlis 4#
Jag älskar sita. Men det kanske ni redan visste? =D

hemlis 5#
Jag och sita planerade morgondagen/morgonkvällen. Nyfikna? ;)

Kommentarer
Postat av: beccis

jaa! man kan ju undra varför du va fnittrig och glag i fredags! ;)

2009-12-21 @ 23:22:21
URL: http://funnyhair23.blogspot.com
Postat av: sabinahfransson

hemlis 6#

du var rätt feg som bestämde med mig igår att ge tillbaka min mammas 160 kronor idag när jag var på stan, och sen inte svara när jag ringer och inte höra av dig heller. ganska fegt!

2009-12-21 @ 23:31:18
URL: http://sabinahfransson.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback